Skip to content

Chirila prin licee

27/05/2009

Bănuiesc că știți și voi de turneul pe care l-a inițiat Tudor Chirilă. Dacă nu, o să vă pun eu puțin la curent:

Totul a început cu o scrisoare adresată liceenilor în care Chirilă militează pentru aducerea acestora pe drumul cel bun, al culturii și al bunelor moravuri.

Armele cu care lupt eu par slabe: cultura, pasiune, vocatie, dominatie intelectuala. Cu atat mai slabe cu cat societatea e mai bolnava. Iar la noi societatea e bolnava rau. Cancerul isi face de cap cu trupul unei Romanii slabite.” relatează Tudor pe blogul personal.

Momentan a vizitat 3 licee din București. Eu unul îl susțin pe acest om și sper ca mai multe vedete să adopte ideea aceasta. Nu de alta, dar  popularitatea lor poate schimba multe concepții prost însușite de micii adolescenți. Creierele lor încă necizelate caută să imite personalități, deobicei cele care apar la TV, în reviste și ziare de scandal. Adică cele care promovează incultura. Din păcate pentru noi (adolescenții) nu există nimeni, până acum, care să ne deschidă ochii și să ne ajute să sortăm din mass-media ceea ce este cu adevărat important. Tudor Chirilă cam asta încearcă să facă.

Mă gândeam să vină și în Craiova și să-și susțină cauza, și de aceea i-am trimis un mail. Răspunsul lui însă a fost scurt și unul neașteptat. Nu-mi plac formalitățile și probabil de aceea. Iată ce mi-a răspuns: “Puteti sa sesizati inspectoratul si primariile pentru sustinere. Faceti liste si trimitetile la directia scolii, primarie, inspectorat.”

Deci, ați vrea să vină Tudor Chirilă în Craiova și în liceul vostru?

No comments yet

Leave a Reply

